Deixa la teva opinió

Per vorer complet el blog utilitza;

sábado, 28 de marzo de 2009

Eixos guionistes imprecindibles !!!!!!!!!

El guionista es el personatge clau en una comissio o be de la mateixa o lligat a l'artiste.
la meua experiencia comença en Xativa on feia Sant Feliu i on em vaig trobar a RAIMON TORMO un apasionat de les falles ( com tots els guionistes ) que em donaba sentit a tot el que feia traguent-li suc a un desgabell de figures acartonaes i molt repetides, despres en alfafar i gracies a Jose David vaig tindre el gust de tractar en QUINO PUIG un ja molt reconegut guioniste que en dos voltes ferem que guanyarem l'ingeni i gracia, en el cap i casal i en la falla Borrull un altra divinitat SEBAS MARIN increible les idees que trau, a Carcaixent i en la falla Constitucio a EDU i un equip de la comissio tambe molt involucrutas , en Alzira a MARTINISTA I JONOMENRIC que me feren molt facil el treball........

a tots moltes gracies i espere que treballem molts anys en les vostres i altres comissions.

4 comentarios:

  1. Tinc el gust de coneixer a una quants del que cites ahi, i realment son molt bons.

    ResponderEliminar
  2. lleeeeeeeeeeeeee ja t´he trovat, pàjaro,jejejje

    enhorabona per el teu ser

    ResponderEliminar
  3. Gracies Juane per la part que em toca, es un plaer treballar amb tu, fas les coses molt fàcils, espere algun any poder tindre un pressupost més soltet per a poder estirar-nos, aixi encara disfrutariem més.

    ResponderEliminar
  4. Gràcies a tu "Juane", va ser tot un plaer..................i enguany tornarà a ser-ho.
    Quino

    ResponderEliminar